A A A

ANUNȚ

18 Decembrie 2024 | 17

                                                                               ANUNȚ

Judecătoria Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de:

Specialist principal, Secția Evidență și Documentare Procesuală, cauze penale și contravenționale la Judecătoria Cahul, sediul Central.

 

 

Concursul  va avea loc la sediul Judecătoriei Cahul, sediul Central mun. Cahul str. M. Frunze 62, bir. 14.

Candidații care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcția publică şi statutul funcţionarului public nr. 158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009.

Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:

  • Copia buletinului de identitate
  • Copia  diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională sau de specialitate
  • Copia certificatului de căsătorie în cazul în care numele de pe actul de studii este diferit decât de cel de pe actul de identitate
  • Copia carnetului de muncă sau (Extras CPAS)
  • Adeverinţa medicală forma nr. 086-e
  • Certificat de cazier judiciar
  • Curriculum vitae

 

Termenul de depunere a dosarelor de participare la concurs pentru ocuparea funcției temporar vacante de specialist principal Secția Evidență și Documentare Procesuală, cauze penale și contravenționale la Judecătoria Cahul, sediul Central este până la data de 10 ianuarie 2025 inclusiv.

Dosarele și actele menționate mai sus, se depun de către fiecare candidat în format fizic, în bir. 14 al Judecătoriei Cahul, sediul Central/ sau electronic pe e-mailul Judecătoriei Cahul www.jch@justice.md.

Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon  0(299) 2-79-77 sau pe site-ul Judecătoriei Cahul www.instante.justice.md – Judecătoria Cahul/funcții vacante.

Concursul va consta dintr-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu.

I. Condiţiile de studii şi alte condiţii şi cerinţe specifice, tematica, bibliografia şi prezentarea generală a postului

  1. Condiţii de studii şi alte condiţii
  • Studii superioare Drept absolvite cu diplomă de licenţă.
  • Cunoştinţe de operare a calculatorului: Word, Excel, Internet
  • Cunoaşterea limbii de stat şi rusă. Cunoaşterea altor limbi de circulaţie internaţională va constitui un avantaj
  • Cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova

 

 

 

Cerinţe specifice

  • Este un avantaj -1 an de experiență profesională în domeniu.

 

  1. Prezentarea generală a postului şi sarcinile de bază

 

Specialist principal Secția Evidență și Documentare Procesuală – Efectuarea lucrărilor automatizate și manuale de evidență și documentare procesuală prin implementarea procedurilor moderne în scopul eficientizării activității instanței judecătorești și prestării serviciilor publice de calitate.

Sarcinile de bază:

  1. Efectuarea lucrărilor de evidență și documentare procesuală pe dosarele penale, contravenționale;
  2. Asigurarea primirii de la grefier și verificarea a dosarelor penale și  contravenționale;
  3. Participarea la completivitatea rapoartelor statistice electronice  a  notelor informative şi

răspunsurilor la interpelările remise spre executare.

 

Tematica şi bibliografia pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu

Acte legislative specifice domeniului de specialitate

  • Constituția Republicii Moldova;
  • Codul civil al Republicii Moldova;
  • Codul Muncii al Republicii Moldova;
  • Codul Penal al Republicii Moldova;
  • Codul de procedură civilă al Republicii Moldova;
  • Codul de procedură penală al Republicii Moldova ;
  • Codul Contravențional al Republicii Moldova;
  • Legea privind organizarea judecătorească nr.514-XII din 06.07.1995;
  • Codul administrativ al RM din 01.04.2019;
  • Instrucţiunea referitor la activitatea de evidenţă şi documentare procesuală în judecătorii şi curţile de apel aprobată prin Hotărîrea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 142/4  din  04.02.2014.

Acte legislative specifice  domeniului serviciului public

  • Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008;
  • Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale.