ANUNȚ
Judecătoria Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de:
Specialist principal, Secția Evidență și Documentare Procesuală, cauze civile, comerciale și de contencios administrativ la Judecătoria Cahul, sediul Cantemir.
Concursul va avea loc la sediul Judecătoriei Cahul, sediul Central mun. Cahul str. M. Frunze 62, bir. 14.
Candidații care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcția publică şi statutul funcţionarului public nr. 158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009.
Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:
Termenul de depunere a dosarelor de participare la concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal Secția Evidență și Documentare Procesuală, cauze civile, comerciale și de contencios administrativ la Judecătoria Cahul, sediul Cantemir este până la data de 04 octombrie 2024 inclusiv. Dosarele și actele menționate mai sus, se depun de către fiecare candidat, în bir. 14 al Judecătoriei Cahul, sediul Central.
Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon Judecătoria Cahul, sediul Central numărul de telefon 0(299) 2-79-77 sau pe site-ul Judecătoriei Cahul www.jch@justice.md - informaţii posturi vacante.
Concursul va consta dintr-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu.
I. Condiţiile de studii şi alte condiţii şi cerinţe specifice, tematica, bibliografia şi prezentarea generală a postului
Cerinţe specifice
Specialist principal Secția Evidență și Documentare Procesuală – Efectuarea lucrărilor automatizate și manuale de evidență și documentare procesuală prin implementarea procedurilor moderne în scopul eficientizării activității instanței judecătorești și prestării serviciilor publice de calitate.
Tematica şi bibliografia pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu
Acte legislative specifice domeniului de specialitate
Acte legislative specifice domeniului serviciului public