A A A

ANUNȚ

04 Martie 2025 | 25

 

                         ANUNȚ

 

Judecătoria Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de:

  • la Judecătoria Cahul, sediul Central.

 

 

Concursul  va avea loc la sediul Judecătoriei Cahul, sediul Central mun. Cahul str. M. Frunze 62, bir. 14.

Candidații care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcția publică şi statutul funcţionarului public nr. 158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009.

Scopul funcției :

Grefier/grefieră – Contribuirea la înfăptuirea actului de justiţie prin acordarea sprijinului necesar judecătorului, cu implementarea procedurilor moderne în lucrările de evidenţă şi documentare procesuală.

Sarcinile de bază:

  1. Realizarea  acţiunilor  procedurale necesare pregătirii cauzei spre judecare;
  2. Asigurarea suportului organizaţional şi tehnic pentru buna desfăşurare a procesului de
  3. ;
  4. Realizarea  acţiunilor procedurale după finalizarea după judecarea cauzei.

 

Candidatul la funcţia de grefier/grefieră trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe:

  1. să aibă cetăţenia Republicii Moldova şi să domicilieze permanent pe teritoriul ei;
  2. să aibă studii superioare absolvite de licență sau echivalentă ori studii medii de specialitate absolvite cu diplomă;
  3. să nu aibă antecedente penale;
  4.  să cunoască limba de stat;
  5.  să fie apt, din punct de vedere medical, conform certificatului medical de sănătate, pentru exercitarea funcţiei în cauză.

Cerinţe specifice

  • Abilități de utilizare a computerului.

 

Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:

  • Copia buletinului de identitate
  • Copia  diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională sau de specialitate
  • Copia certificatului de căsătorie în cazul în care numele de pe actul de studii este diferit decât de cel de pe actul de identitate
  • Copia carnetului de muncă sau (Extras CPAS)
  • Adeverinţa medicală forma nr. 086-e
  • Certificat de cazier judiciar
  • Curriculum vitae

 

Termenul de depunere a dosarelor de participare la concurs pentru ocuparea funcției temporar vacante de grefier/grefieră la Judecătoria Cahul, sediul Central este până la data de 21 martie 2025 inclusiv.

Dosarele și actele menționate mai sus, se depun de către fiecare candidat în format fizic, în bir. 14 al Judecătoriei Cahul, sediul Central/ sau electronic pe e-mailul Judecătoriei Cahul www.jch@justice.md.

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon  0(299) 2-79-77 sau pe site-ul Judecătoriei Cahul www.instante.justice.md – Judecătoria Cahul/funcții vacante.

Concursul va consta dintr-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu.

Tematica şi bibliografia pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu

Acte legislative specifice domeniului de specialitate

  • Constituția Republicii Moldova;
  • Codul civil al Republicii Moldova;
  • Codul Muncii al Republicii Moldova;
  • Codul Penal al Republicii Moldova;
  • Codul de procedură civilă al Republicii Moldova;
  • Codul de procedură penală al Republicii Moldova ;
  • Codul Contravențional al Republicii Moldova;
  • Legea privind organizarea judecătorească nr.514-XII din 06.07.1995;
  • Codul administrativ al RM din 01.04.2019;
  • Legea nr. 59 din 15.03.2007 privind statutul și organizarea activității grefierilor din instanțele judecătorești.
  • Instrucţiunea referitor la activitatea de evidenţă şi documentare procesuală în judecătorii şi curţile de apel aprobată prin Hotărîrea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 142/4  din  04.02.2014.

Acte legislative specifice  domeniului serviciului public

  • Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008;
  • Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale.